_Matthew_ [YouTube] hellcase.com Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Your Username: TexNex A: Your SteamID: STEAM_0:0:165859487 A: Your Discord Name and #: _matthew_[Ejer/skripter] #7052 A: Have you ever been punished on ExhibitionRP? If so, why?: har aldrig blevet straffet på servern A: Your Age: 10 A: Your Timezone: 19:57:50 A: Time Played: i garry s mod har jeg spilled 751 timer men på servern halvtime A: Staffing Experience (Optional):Ja meget jeg har været en del af staffteamet på mange servere især også starwarsRP. jeg har før prøvet være moderator på en server som er lukket ned. jeg spiller meget RP så jeg kender også reglerne. jeg spillede RP i 3 år så jeg kender alle reglerne og Hvad failrp og hvad er ik, og hvad er cdm eller NLR. A: Why should you be accepted to the staff team?:ja jeg bruger min mic ofte, jeg kan sige jeg kan spille sjov og spille seriøs når det cases eller når jeg holder øje med spillere og men jeg spiller aldrig flabed Når det gælder RP eller Adminstration kun når det sandbox A: Additional Info (Optional):Jeg får ik så mange lektier så jeg kan være på længe A: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Russki Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 -Support -You have to be 13 or older to apply for staff. -You must have a poll. -The application is not in English. -The timezone is not correct. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BicBoi [TC] Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jukko Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 I agree Link to comment Share on other sites More sharing options...
fesh Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Not only is this not in English, but when Google translated this is a very poorly made application. You also do not meet the minimum requirements to be staff. You may re-apply in 3 years when you hit the requirement. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.